CZY TO BEZPIECZNE?

TAK, w 100% bezpieczne

KONIECZNA JEST ZMIANA OLEJU?

NIE, zanieczyszczenia nie przedostają się do oleju. Spalane są na gaz i usunięte układem wydechowym.

PRZYCZYNA ZANIECZYSZCZEŃ
Aż 75% paliwa które dostarczamy do silnika jest marnowane na ciepło, odpady stałe (węgiel) i odpady gazowe. Węgiel w postaci sadzy i nagaru szybko gromadzi się w silniku i w układzie wydechowym.
GŁÓWNE OBJAWY ZANIECZYSZCZENIA:
CZARNY DYM – powstaje z powodu niedoboru tlenu w procesie spalania. Wynika to głównie z niedrożności kanałów ssących i wydechowych oraz katalizatora/FAP/SCR/DPF.
ZWIĘKSZENIE ZUŻYCIA PODZESPOŁÓW- wynika z osadzania się osadów na ważnych elementach w silniku co odczuwalne jest dopiero po jakimś czasie gdy auto słabnie, zaczyna dymić lub któryś z elementów ulegnie uszkodzeniu
BRAK MOCY – jest zwykle spowodowany pozostałościami osadów w komorze spalania i we wszystkich częściach z nią związanych. Powoduje niepełne zamknięcie zaworów, zmniejszenie średnicy przewodów (wlotu i wylotu powietrza), częściową niedrożność wtryskiwaczy i słabe działanie silnika doprowadzając do powolnej śmierci podzespołów i kosztownej naprawy.
DLA JAKIEGO RODZAJU SILNIKA?
Nasze urządzenie może być używane do dowolnego silnika, benzyny, oleju napędowego i oleju opałowego. Dlatego może być stosowany w motocyklach, samochodach, ciężarówkach, koparkach, traktorach, łodziach. Możemy wyczyścić silnik do pojemności aż 30 litrów.
Nie obsługujemy aut napędzanych LPG – silniki pracujące na gazie są w środku czyste. LPG powoduje degradację gniazd zaworowych i samych zaworów, co nasuwa oczywisty wniosek – silniki z LPG nie posiadają osadów.
CZY TO NEGATYWNIE WPŁYWA NA SILNIK?
NIE, absolutnie NIE! To zabieg oczyszczający, zupełnie bezinwazyjny. Wodorowanie usuwa osady, które blokują potencjał silnika.
CZY SILNIK ZOSTANIE ZDEMONTOWANY?
Nie, absolutnie. Proces nie wymaga demontażu żadnego elementu.
JAK TO DZIAŁA?
Wytwarzany gaz wprowadzany jest przez mieszanie wstępne z powietrzem i zasysane przez filtr, przechodzi przez rurki i elementy znajdujące się przed komorą spalania. Gaz dostaję się do komory spalania i tam zaczyna się właściwy proces. Dzięki zjawisku pirolizy wodór podnosi temperaturę, koncentrując ciepło wewnątrz, spala on pozostałości nagaru istniejące w komorze. Oczyszcza zawory, głowice dysz, świece zapłonowe, głowice tłoka itp. Następnie wytwarzane ciepło wraz z parą wodną tworzy gazy spalinowe, które przechodzą przez katalizator/DPF/FAP/SCR dekarbonizując również układ wydechowy i turbinę (o ile pojazd jest w nią wyposażony). Spaliny zostaną wyrzucone na zewnątrz, a nasz silnik i układ wydechowy zostają oczyszczone.

JAKIE PŁYNĄ Z TEGO KORZYŚCI?

– ZMNIEJSZENIE SPALANIA
– ODZYSKIWANIE KONI
– Zmniejszenie zużycia podzespołów
– Lepsza reakcja na pedał gazu,
– Większy moment obrotowy
– CICHSZA praca silnika
– Zmniejszenie lub wyeliminowanie emisji czarnego dymu

CZYM SIĘ RÓŻNI WODOROWANIE OD TRADYCYJNEGO CZYSZCZENIA?
Rozebranie silnika to od kilku do kilkunastu godzin, nasz dekarbonizator potrzebuje godzinę, aby wykonać głębokie czyszczenie i robi to znacznie dokładniej niż inne metody, a co za tym idzie jest też dużo tańsze. Nie ma też obawy, że coś zostanie uszkodzone.

.

.

Cresta Facebook Messenger